Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Kerstin - 7 april 2009 23:15

 Nu stundar Påsken och vi drar till Blåkulla!
Önskar er alla en fin Påskhelg med denna Påsktavla som jag just tillverkat efter en tut inne på Målarbodens veckoteman.

Här kan den som så vill läsa lite om ett av alla Blåkulla som finns



Nej, vi åker INTE till Blåkulla,  men väl till stugan! Ska bli skönt att komma ut på landet några dagar.


Jag tackar för Påskgåvorna som droppat in, jag brukar INTE ta vara på sådana längre ty det tar sån tid att uppdatera. Men jag gör ett undantag i dag.

Tack än en gång och Glad Påsk på er alla!




 




Hej Då!

 


Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards