Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Kerstin - 20 oktober 2009 16:13

Saknar min bil!  På verkstad

 

Saknar solen!  Disigt och grått

 

Saknar Karmansbo! Utan bil, låst där jag är

 

Saknar gubben!  Ok han är ledig från i morgon och en vecka frammåt

 

Saknar Diana!  Min första hund, alltid min gossegumma

 

Saknar snabbt bredband!   Blir bättre i lägenheten bara jag kommer dit

 

Saknar badkar!  Vänjer man sig någonsin, har bara dusch i lägenheten

 

Saknar sommaren! Ja inget ovanligt när det är jag

 

 

Gläds åt!  Ja kanske detta, har gjort den själv förra året. Påminner mig om att hösten kan vara vacker



Vid hundpromenaden i dag gick vi här på en del av dessa vägar och då kom jag ihåg att jag ju gjorde en video av mina foton.

 

Någon som börjat tänka på julklappar?


Jag kan tips om Izas hemsida, där kan man beställa hemsydda änglar, dockor, djur och handleds/ vristvärmare.

Där finns något för var och en att önska i julklappspaketet.

Var ute i god tid med beställningenbara, allt är handsytt och tar lite tid att göra.

 

http://bella.ksida.com/


Nu ska jag återgå till mera jordnära sysslor, kolla mailen bland annat

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards