Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Kerstin - 9 september 2009 09:21

Blogga gratis är under förbättringarnas vind, helt otroligt vad mycket nytt de hittat på, allt verkar till fördel för denna Blogg!

Måste göra om loggan, den ska nu vara S T O R! 


Måste göra om till några till som jag hjälper med grafiken till topploggan, tack Blogga Gratis, ha, ha. Ingen fara, jag tycker grafik är kul!


Får idag hämta ut ny omgång med kortison, nu har min dr. sett att jag inte klarar mig utan dom så nu fick jag nya. Så snart är det fart igen på denna gumma!


Janne jobbar nu till o med Fredag, sedan är han ledig 4 dagar, hoppas vi blir klara i V-ås då!

Jag åker nu till Kolsva och måste klippa gräset, hur risigt jag än mår, sedan åker jag till Karmansbo, måste dammsuga innan fredag. Ska även ladda upp en massa intressanta gamla kort på Lindgrenssläkten som jag fåt per mail. Tex. ett kort taget INNAN min pappa fanns (han föddes 1918)

Några vackra hösthälsningar har droppat in. Jag tackar för dom. De visas upp här..... Den första är från mig, den får man ta med om man vill..................




Skagrakursen går vidare, jag ska inte tråka ut folk med en massa bilder på veckans lektioner, de finns här och heter alla nåt på 2                    2a, 2b 2c osv



Det var allt för denna gång. Nu ska jag rasta hundarna och sedan till Apoteket- Stugan - Lägenheten - och på Fredag tillbaka hit igen, snacka om att vara flyttfågel 

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards