Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Kerstin - 9 juli 2009 13:20


I går kväll lastade vi ur en massa grejer, sedan åkte vi till stugan och sov. Nu är vi här igen och monterar ihop div möbler.

Ja, det är inte lätt att veta var den och den ska stå, har en känsla av att vi kommer flytta runt möbler ett tag innan vi blir nöjda.

Just nu står de flesta bara avställda lite var stans och Janne har tagit bilen och åkt iväg för att leta bättre mottagning för mobiltelefonen.

Konstigt att telefonen inte fungerar men det mobila nätet gör det? Förklara det för mig den som det kan, jag har ställt om min Eriksson till 3 G men det hjälper inte.


Nej Gunilla, det är segt här med, jag fick inte ner mailen från LBD, fick stänga av. Men jag har ännu inte blivit urkopplad. Peppar, peppar.


Avslutar med några kort från röran här... å du som läser detta i Facebook, där ser du inte korten.

Vill du se dom så får du gå till min Blogg

 

 



Ja, det är sannerligen en annurlunda lägenhet -:)

Men vädret är nog detsamma som i stora delar av landet.

Det bara öser ner


Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards