Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Kerstin - 6 juli 2009 19:31


Ja, då har jag pluggat in det mobila internet och blev glatt överraskad.

Bättre mottagning här i Karmansbo än på Enhagen i Västerås!


Lite segt kanske ändå men får jag in ett foto här på röran i lägenheten så funkar internet tillfredställande.


 


Som synes, inte mycket möbler ännu, men desto mera lådor och 2 hundar som fått vara alldeles för mycket i stillhet i dag.

Jo, de har fått 1 2 timmarsrunda och 3 kortare men däremellan varit inlåsta i bilen.

Nu när jag sitter  här så har de slocknat på köksgolvet -:)


Nu åker vi snart till stugan, ska se om internet funkar där med

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards