Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Kerstin - 23 april 2009 00:46


Denna kyliga vårluft är snart en saga blott, det har jag känt i dag. Alltså, det är omslag i väderlek och jag har haft ryggont och varit allmänt seg.


Det blev mest dator och tv i dag.


Gjorde utmaningen och sände till Bitte, vår "fröken" på Lbd.

När jag nu ändå var i farten så blev jag sugen på mera grafik i Paint Schop Pro så jag letade på några tutorials från Daiva och snickrade ihop.


När jag ändå höll på så letade jag upp några stationarys som några sänt i till LBD en gång och jag sparat.


Resultatet blev detta

http://www.ksida.com/stat.htm


Klicka på Silens eller Broken om du vill se


Godnatt, nu ska jag sova.

I morgon ska jag upp i ottan och skjutsa gubben, han ska ut på Finlandskryssning med jobbet


Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards