Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Kerstin - 21 april 2009 22:42

Onsdag. Vi drar oss ur budgivningen. Eller som sagt till mäklare, vårt gamla bud står kvar


Tisdag 

Typiskt Aprilväder, kom t o m några snöflingor i dag på em.

MB reagerar naturligtvis så dagen har varit låg.


Gav ett bud på lägemnheten vi såg på i går, hör och häpna, mäklare sa ett lite lägre för säljaren hade just sänkt sitt krav till detta. '

Så allt var mellan vi 3 som budat på denna lägenhet

Vi skulle få besked i morgon senast!

Allt var ganska klart -:)


Ganska sura blev vi i kväll, loggar i på sidan och ser att lägenheten är prissänkt till vårt bud.

Utan att vi informeras!


VI ÄR SURA!


Undrar om detta är till för att säljaren ska kunna höja budet genom eget bud?


Jag har mått dåligt av i dag, beslutet är så nära,

och av att allt är OK ena stunden med säljaren men inte andra.


Jag vet inte om jag vill flytta, jag vet bara att jag ska göra det en dag!


Får se om det blir till terasserna på Bäckby!

I allafall rätt sida av stan

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards