Pellisprickens Blogg

Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!

Av Kerstin - 14 februari 2009 09:31


 Önskar er alla en fin och mysig Valentinedag!



Vaknar upp till en helt underbar solig vinterdag. Man bara känner att längtan ut i naturen spritter i kroppen.

Har legat lite lågt några dagar, men nu ska väl livet börja ljusna för Mr Bechterew och hans vän Sjögren ska få ledigt och resa långt bort från mig.


Ja, egentligen skulle jag kunna tänka mig att de aldrig kom tillbaka, men det är väl ett fåfängt hopp?


Hur som helst, efter 2 månader med värk och elände så har jag nu fått en 3 veckors kur med kortisontabletter så snart kommer jag må bra, kommer få känna och minnas hur det är att leva som en frisk och stark människa.
Tyvärr är ju kortison inte bra att äta i längeden så jag får bara en kort period, men bara det kommer bli underbart!

 
 
wiper

wiper

14 februari 2009 10:08

Vilken snygg grafikbild wow!. Hoppas du får må bra och ha en fin Alla hjärtans dag. Här har vi också sol och snö. Tur att det finns medicin kurer som kan göra det uthärdligt i perioder.
Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 februari 2009 14:26

Ett så fint och mysigt kort du har gjort.
Och önskar dig också en riktigt fin Alla Hjärtans dag.
Hoppas också från mitt hjärta att du får fortsätta att må bättre.
Kan tänka mig du ser fram emot att få känna och minnas hur det är att känna dig frisk och stark.
Stor *Kram*

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Henry

Henry

14 februari 2009 17:37


Vill önska dig en trevlig Alla Hjärtans Dag!

Kram Henry

http://hlu.se/dagishl.html

 
Gunilla

Gunilla

14 februari 2009 19:28

Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag.
Här ska vi äta vofflor om en liten stund.
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Marketta

Marketta

15 februari 2009 00:00

Vilken fin tavla du gjort. Jag hinner numera inte göra nåt. Var ju på kurs idag, sen när jag kom hem vart jag trött och somnade, lääääänge.

Kul att du kan få hjälp en liten stund alla fall, hoppas dom hittar på nåt långvarigare snart.

Det finns förresten en busschaufför i Ludvika. Hans son jobbar nånstans i Norrland, han är forskare. Han har ett stort team som håller på och forskar om reumatism.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Conny Rhedin

Conny Rhedin

15 februari 2009 09:29

Hoppas att du hade en fin alla hjärtans dag min vän och det låter härligt att du nu skall få lite andnings hål.Ja det kan hålla sej borta för evigt,den där värken.
Känner med dej och jag tror att din tid kommer....eller jag vet att den kommer.
Ha det gott vännen.
Kram Conny

http://www.nogg.se/sockerconny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 17 januari 2015 23:35

Många ggr har vi suttit på vår terass och sagt att det skulle vara roligt att se utsikten uppifrån berget vi ser. Någon enstaka ggn har vi sett folk där uppe och att det finns en stig det har jag sett när vi åkt förbi på andra sidan berget som ligger...

Av Kerstin - 9 juni 2014 00:00

Över Nationaldagen och Pingst var vi på en liten husbilsresa i det vackra Sommarvädret. Vi åkte till Sundborn utanför Falun som väl är känt för att Carl  och Karin Larsson bodde där. Klicka på namnen om du vill läsa om dom på Wikipedia   Sundborn...

Av Kerstin - 24 oktober 2009 22:22

Pga vissa omständigheter så byter jag blogg. Nu finns jag här   http://farna.bloggplatsen.se ...

Av Kerstin - 20 oktober 2009 16:13

Saknar min bil!  På verkstad   Saknar solen!  Disigt och grått   Saknar Karmansbo! Utan bil, låst där jag är   Saknar gubben!  Ok han är ledig från i morgon och en vecka frammåt   Saknar Diana!  Min första hund, alltid min gossegumma ...

Av Kerstin - 19 oktober 2009 13:09

Ja, vad börja med om inte Vi lever och har hälsan!   Fast trötta och virriga är vi båda 2 för vi erkänner att vi har haft för mycket omkring oss sedan i Juli månad.   Vad det ska bli skönt när vi kan luta oss tillbaka och se på denna tid med ...

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards