Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Kerstin - 3 februari 2009 22:29


 Utmanad igen av Anki

Ta fram 4 mappen i dina bilder och leta på 4 bilden....

Sitter just nu på den andra datorn och herre je vilken gammal bild där låg -:) 
Den ramen är länge sedan jag gjorde, jag satte inte mitt namn på bilderna på den tiden och blomrundeln har inte fått sin träram som jag fick maken att sätta upp för 3 år sedan för jag tröttnade på gräsmattan som hela tiden växte upp bland blommorna.  Jo, det är här jag bor!!!!



Janne jobbar natt och vi kom hem för några timmar sedan. Som vanligt gick hemresan snabbt, vi pratar aldrig annars med varandra såsom i bilen från stugan -:) När vi närmade oss Bäckby sa Janne, OJ redan hemma!
Hi, hi, betyg på att jag är trevlig att prata med!!


I går klev jag och hundarna av vid affären i Kolsva för promenad sista biten. Rozz fick glädjefnatt och for som en stolle runt, från sida till sida. Zita tycker nog att han är lite galen för hon kollar alltid på mig då och kommer och puffar på min ficka för att tigga godis -:)


Janne sågade ner alla tjocka grenar i syrenen, en massa mindre finns kvar så jag hoppas den överlever. Själv fick jag städnoja så jag har städat på utedasset och städat i huset, blir trevligt nästa gång vi kommer dit. Otroligt vilka hundhårstussar det låg under min säng.

Träffade även Lennart som är ordförande i bostadsföreningen där ev lägenhet blir ledig, vi pratade lite mera om ev ta den när de andra flyttat.
Den som lever får se! 


En sak är säker, snart kommer våren

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards