Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Kerstin - 10 januari 2009 15:03


Djurnätet, en samlingsplats för oss med djur på hemsidan!

En ny Årets hemsida är utsedd, varför inte hälsa på och gratulera!


Nu har en ny omgång startat, hoppas Du får många röster i Djurnätet.

Det är tillåtet att be sina besökare om en röst -:)
För du är väl med?


ANNARS SÅ HAR VI VÄNT UT OCH IN PÅ HUSET IDAG!
Ja inte riktigt men vi har, trots att vi inte är helt bra ännu, städat ut julen och dammsugit hela huset.

Nu borde vi ta bort julgardinerna och fixa i finrummet och gästrummet med men det får vänta. Vi blev helt slut av allt jobb...

Nu väntar Zita och Rozz på sin runda, sedan blir det nog tv-soffan resten av kvällen. Ser fram emot del 2 av tv 1 serien kl 21.oo Den var spännande.


Burn upp

Brittisk dramathriller. Om spelet kring en internationell miljökatastrof. Del 2 av 2:
Masud beslutar överlämna sin brännbara rapport till Tom vid FN-konferensen i Calgary om Kyoto2-avtalet. Tom och Mack spelar båda under täcket med kompanjoner och sympatisörer från varsin sida i debatten. Ländernas representanter byter fot allteftersom buden om diverse bidrag höjs. Mitt i allt detta svävar både Masud, Holly och Tom i livsfara.

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards