Pellisprickens Blogg

Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Rubrik saknas

Av Kerstin - 10 november 2008 10:59

Större text?  Gå upp i menyn på din dator, klicka på Visa, sedan Textstorlek, välj här större eller störst text


En hälsning från oss på Gotland! 
Vill först Tacka Kirsi & Björn, det var mycket trevligt att träffas! 

Vi har nu varit så långt upp man kan komma, till Fårö Fyr.
Gotland är en överraskning, vackert även nu i November.

Naturen är otrolig, som att vara utomlands, mycket vacker.

Sevärdheterna avlöser varandra, inte utan att man blir fullmatad i hjärnan. Tur man har Digitalkamera! 
Sitter nu på Camping i Visby och de har trådlöst, semestern är räddad, kan uppdatera lite!  -:)
Såg att Birgitta Ljungström redan sänt mig födelsedagskort.
Tackar, gulliga dig! Får ta reda på dessa när jag kommer hem!

Jag har laddat upp bilder från resan till dags datum och det är massor...

Länk till album


Nu styr vi kosan söderut och i Morgon är vi bjudna till Ingrid http://dagbok.stenstugu.com/

Blir trevligt att ses i verkligheten efter fleraårs prat på datorn...


vslutar med några bilder från vårt album Gotland

 

 

 
 

 
 
Marketta

Marketta

10 november 2008 15:25

Vilken tur att de har trådlöst på många ställen som tex på hotellet jag var på nere i Skåne.

Fina bilder, ser precis likadant ut som när vi var där. Förutom att du inte får se alla rosor. Vi var ju där mitt i sommaren. I Visby fanns det en fiskrestaurang som hade jättegod gös.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

10 november 2008 18:18

vad skoj att du kan surfa lite trådlöst ibland, så fi får höra hur du har det :))
vackra bilder har du fotat. Dina hundar ser så lyckliga ut.
kram

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
"Bettan"

"Bettan"

12 november 2008 15:14

Va kul att ni träffats. Var inne & läste lite om detta på Ingrids sida. Hoppas att ni någon gång kommer vägen om Göteborg :)...
Kram Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Sylvia

Sylvia

12 november 2008 15:41

Vad roligt att höra att er Gotlandsresa är till belåtenhet. Har just tittat på alla vackra bilder...och jätteskoj och spännande att du även ska besöka Ingrid efter flera års cybersnack.
Ha det gott!
Kram

http://syllun.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

13 november 2008 08:08

Halloj ser allt vad ni är någonstans det har varit min dröm att få åka till Gotland skulle varit dit nu i sommras men då var för dåligt väder när vi hadde tänkt åka. Så jag får väl hoppas att det blir nästa sommar istället.
Kul att träffa lite ansikten från nätet.Och få bilda sig en uppfattning även utanför datorn. Sköt om er Vi hörs snart av igen kramar Susanne

http://www.snoddas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 17 januari 2015 23:35

Många ggr har vi suttit på vår terass och sagt att det skulle vara roligt att se utsikten uppifrån berget vi ser. Någon enstaka ggn har vi sett folk där uppe och att det finns en stig det har jag sett när vi åkt förbi på andra sidan berget som ligger...

Av Kerstin - 9 juni 2014 00:00

Över Nationaldagen och Pingst var vi på en liten husbilsresa i det vackra Sommarvädret. Vi åkte till Sundborn utanför Falun som väl är känt för att Carl  och Karin Larsson bodde där. Klicka på namnen om du vill läsa om dom på Wikipedia   Sundborn...

Av Kerstin - 24 oktober 2009 22:22

Pga vissa omständigheter så byter jag blogg. Nu finns jag här   http://farna.bloggplatsen.se ...

Av Kerstin - 20 oktober 2009 16:13

Saknar min bil!  På verkstad   Saknar solen!  Disigt och grått   Saknar Karmansbo! Utan bil, låst där jag är   Saknar gubben!  Ok han är ledig från i morgon och en vecka frammåt   Saknar Diana!  Min första hund, alltid min gossegumma ...

Av Kerstin - 19 oktober 2009 13:09

Ja, vad börja med om inte Vi lever och har hälsan!   Fast trötta och virriga är vi båda 2 för vi erkänner att vi har haft för mycket omkring oss sedan i Juli månad.   Vad det ska bli skönt när vi kan luta oss tillbaka och se på denna tid med ...

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards