Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Kerstin - 23 september 2008 10:31



Har sjuknat om i magsjukan, inte kul alls! Nu från andra hållet, bläk!
En bra sak har detta i alla fall medförit, jag har inte orkat så mycket så jag har mest legat i sängen. Kom på att börja med luckorna till årets Adventskalender så nu mina vänner kan jag lova, det blir en i år med på min Julsida
Om någon känner för att testa så har jag lagt ut skriptet på min Byggsida  under rubrik Koder och Skript


I min mail fick jag ett guldkort : Tack Ingrid!

Jag känner mig hedrad! Ingrid skriver att jag får detta för att jag....
Har en fin hemsida, jag hjälper andra med hemsidesnickrande och är en flitig besökare hos henne!
Tacka, Tackar!


Denna utmärkelse innebär oxå regler som är:

1. Endast 5 personer får utmärkas

2. Fyra måste vara hängivna läsare av min Blogg

3. En måste vara ny och bo i en annan del av värden (där sprack det -:)

4.  Länka tillbaka till den som gett utmärkelsen


Jag skickar inte detta vidare som ett krav. Måste man det?

Jag erbjuder Guldkortet till

Inger ( en tjej som besöker mig ofta och skriver om mycket olika saker, alltid LIKA intressant att besöka hennes Blogg)

 Bettan som är glad och positiv trots att livet inte alltid är så lätt

Gunilla som äntligen hittat ut i Bloggarnas värld -:)

Marketta en LBD kompis som bloggar om sina hundar och livet i alla enkelhet

Och alla är flitiga besökare hos mig!

Den femte personen... i en annan del av världen utesluter jag.

Nejma i Marocco vore lämplig men tyvärr, länge sedan jag besökte hennes Blogg


Egentligen vill jag ge er alla som finns i min Blogglista denna utmärkelse, hoppas ingen tar illa upp?


Och nu kom maken in efter hundpromenaden och ............... nu är han dålig han med

Tur magsjuka inte smittar över nätet -:)


Jag har lagt upp en omröstning. Svara gärna där......

En koll på friskheten i samhället -:)
Nä, men eftersom jag själv är en "värkande själ" så tycker jag det vore kul att veta hur vanligt det är med sjuklingar bland oss på Nätet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards