Pellisprickens Blogg

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Kerstin - 12 september 2008 17:18

På Torsdagen var det sagt att vi skulle på stan.  Bestämdes för länge sedan... att det lilla arvet efter mamma skulle vi 2 reumatikerdamer använda till att resa till värmen en vecka några vintrar framöver.
Tack mamma!
Den 11/12 åker jag och min syster till Arguineguín en liten ort på Gran Canaria. bokat och klart!
Hemma igen på eftermiddagen så letade jag på nätet och hittade en reklamsnutt om vårt hotell......    Vi känner oss som drottningar
http://thomascook.abcdn.net/abPlayer2/default.html?path=thomascook.abcdn.net/Video/SWE/Sunwing_Resort/SWR&playfile=T_SWE_SRW_1Intro_750k.flv
Välj där fliken Arguineguín och om du vill längst ner... Hela filmen

Där ska vi bo en vecka!
 
Medans min  gubbe är hemma och passar mina bushunar!

På stan hann vi även med att besöka en sån där  coffe bar så här ser min syrra ut när hon fikar i Västerås.........

Nä jag vågar inte lägga ut henne,
jag har svirrat hennes face i psp en liten aning men kolla godiset vi

vräkte i oss


I dag har vi kört syrran till tåget för hemtransport till stenungsund igen.
Jag har haft kul, men så trött så det är inte klokt.........
Tycks även hundarna vara-:)


Och JA mina vänner. Jag flyttar hit så ändra era länkar till

http://pellispricken.bloggagratis.se/


Jag kommer att stänga Blogtown när jag fått över allt, nätvänner, mina gamla inlägg mm

Ingen panik alltså -:)


Någon som vill ärva hur man gör egna bakgrunder i BogtoW?

Jag har betalat Pao så jag överlämnar bara detta, ej sprider kunskapen


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag skriver om det som står mig närmast, min familj bestående av make och 2 hundar, mitt hem, mina pelargoner och min kolonistuga. Allt i min vardag!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

RSS

Omröstning

Påverkas du av vädret?
 Ja, men Bara oväder
 Ja, alla väderomslag
 Ja, men bara vid vackert väder
 Ja, av värme
 Ja, av kyla
 Ja, av åskväder
 Nej
 Vet ej
 Har aldrig tänkt på det

Länkar

Feedjit

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards